| نرم افزار ارتباط با مشتریان
8013
rtl,page,page-id-8013,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive
 

نرم افزار ارتباط با مشتریان

نرم افزار سی آر ام

مديريت و نگهداري يکپارچه مقاديري اطلاعاتي ثابت بصورت تفکيک شده بر اساس زير سيستم ها :
انواع قراردادها(ثبت انواع شرکت ها، اخذ يا تمديد کارت بازرگاني، کد اقتصادي، تشکيل پرونده مالياتي، طرح توجيهي، صورتجلسه، ثبت و تمديد اختراع، اخذ و تمديد برند، ايران کد، اخذ شماره ملي، … )
انواع شرکت ها(مسئوليت محدود، سهامي عام، سهامي خاص، تعاوني، …)
انواع سمت افراد مرتبط با قراردادها (مدير عامل، رئيس هيئت مديره، نايب رئيس، بازرس اصلي، بازرس علي البدل، ناظر، … )
انواع اسناد مالي مرتبط با قرارداد(اصل قرارداد، پيش نويس، اساسنامه، اظهارنامه، کارت ملي، شناسنامه، تصوير جواز، … )
انواع پست هاي سازماني (مدير، مالي و حسابداري، مسئول و کارشناس اجرايي، مسئول و کارشناس روابط عمومي، مشاور، … )
انواع وضعيت نظام وظيفه پرسنل(پايان خدمت، معافيت تحصيلي، معافيت دائم، مشغول به خدمت، معاف، … )
انواع مقاطع تحصيلي پرسنل(دکتري، کارشناسي ارشد، کارشناسي، متوسطه، … )
و بسياري مقادير ديگر …

مدیریت مقادیر اطلاعاتی و فرآیندی کلیه امکانات سامانه ، که از آنها در زیر سیستم های مدیریت کاربران و مدیریت وقایع (Log Management) بهره برداری می شود.
زیر سیستم های مدیریتی و راهبری سامانه

ثبت و مدیریت کلیه اطلاعات مرتبط با پرسنل(اطلاعات هویتی، تحصیلات، سوابق کاری، گزینش، دوره های آموزشی، … )
ثبت و مدیریت اطلاعات نمایندگان و رابطین شرکت (اطلاعات هویتی، اطلاعات مدت و نوع همکاری آنها، …)

تعریف و مدیریت چارت سازمانی، ساختار پست ها و سمت های داخلی سازمان/شرکت(مدیریت انتصاب و انفصال سمت ها، …)
تعریف و مدیریت ساختار ادارات، سازمان ها و شرکت هایی که به هر نحوی با شرکت ارتباط کاری دارند(ساختار ارتباطی خارجی)
امکان گروه بندی پست ها و سمت ها
نگهداری سابقه عملیاتی سمت ها در کار با زیر سیستم های مختلف سامانه(بعنوان مثال در صورتیکه قراردادی توسط سمت الف حذف یا اصلاح شود، مدیر سیستم قابلیت شناسایی این عمل را از طریق ابزار مانیتورینگ وقایع خواهد داشت)

مدیریت حساب های کاربری جهت ورود به سامانه جامع، و همچنین مدیریت سطوح دسترسی به بخش ها و اطلاعات مختلف سامانه
امکان تنظیم سطوح امنیت دسترسی به امکانات و اطلاعات سامانه بصورت تک کاربره و گروهی(بعنوان مثال محدود کردن دسترسی )

امکان پایش و مانیتورینگ کلیه عملیات انجام شده در سامانه توسط کاربران

امکان تعیین قیمت پیش فرض(پیشنهادی) به ازای کلیه موضوعات قرارداد که در بخش کدینگ پویا تعریف شده اند. که با استفاده از این اطلاعات، در زمان عقد قرارداد و یا اعلام قیمت قراردادهای مختلف، سامانه بصورت هوشمند قیمتی را پیشنهاد می دهد.
امکان مدیریت قیمت هزینه های متغیر به ازای کلیه انواع قرارداد ها، هزینه هایی همچون روزنامه، حق درج، حق عمل و … به تفکیک پرونده های حقوقی(شرکتها) و حقیقی(اشخاص).
امکان مدیریت هزینه سرمایه شرکت با توجه به بازه های مختلف مبلغ سرمایه، که در نهایت بر روی مبلغ قرارداد های ثبت شرکت محاسبه می گردد.
سرویس های مدیریت زمانبندی پشتیبان گیری از پایگاه های اطلاعاتی این سرویس طوری زمانبندی می شود که در زمان های بیکاری سرور، بعد از پایان زمان اداری شرکت، اقدام به عملیات پشتیبان سازی از اطلاعات نماید تا در صورت خرابی یا از دست رفتن اطلاعات به هر دلیلی اعم از قطعی برق و … بتوان آخرین اطلاعات را بازیابی نمود.

این سرویس با استفاده از پیام های کوتاه تعریف شده در بخش تنظیمات سامانه، با روی دادن رخدادهای مختلف پیام های مناسب را به شماره موبایل مشتریان و پرسنل با هدف اطلاع رسانی و یادآوری ارسال می نماید. بعنوان مثال بعد از عقد قرارداد با مشتری، پیامی با محتوای شماره قرارداد، مبلغ قرارداد و … برای مشتری و مدیر شرکت ارسال می گردد. لازم به ذکر است که محتوای پیام کوتاه می تواند بصورت پارامتریک توسط مدیران سامانه تنظیم و تعریف گردد و کاملا قابل تغییر است.

زیر سیستم مدیریت مشتریان و قراردادها

مدیریت مراجعات مشتریان
امکان ثبت و مدیریت کلیه تماسهای مشتریان
امکان ثبت نوع تماس (حضوری، تلفن، ایمیل، پیام کوتاه، فکس،
امکان ثبت نیازمندیهای اعلان شده از سوی مشتری
امکان ثبت قیمت اولیه اعلامی به مشتری از سوی کارشناسان شرکت
امکان تولید شماره پذیرش برای مشتری و پیگیری مشتری در آینده توسط همین شماره
امکان چاپ فرم پذیرش و ثبت فایل اسکن شده آن در پرونده مشتری در بخش بایگانی
امکان مشاهده فهرست کلیه پیگیری های انجام شده توسط کارشناسان روابط عمومی
امکان تشخیص اینکه مشتری تماس گیرنده در شرکت حضور پیدا کرده یا خیر و مشاوره به وی ارائه شده یا خیر
امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلیه فیلد های اطلاعاتی نظیر شماره پذیرش، تاریخ تماس، نام و نام خانودگی، تلفن، موبایل، نوع تماس، …
مدیریت روابط عمومی
کارتابل الکترونیک روابط عمومی : مدیریت یکپارچه کلیه اطلاعات و فرآیند های مربوط به بخش روابط عمومی و پیگیری
امکان ارجاع اتوماتیک کلیه تماس های ثبت شده در بخش مراجعات به کارتابل مدیر روابط عمومی
امکان تقسیم و توزیع کار پیگیری تماس گیرندگان بین کارشناسان روابط عمومی شرکت
امکان ثبت وضعیت های مختلف برای هر پیگیری توسط مدیر و کارشناسان روابط عمومی
امکان گردش کار بین پرسنل روابط عمومی
مشاهده کلیه اطلاعات ثبت شده تماس فرد، در کارتابل روابط عمومی
امکان ثبت وضعیت اتمام فرآیند پیگیری و پایان کار به ازای هر تماس/مشتری
امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلیه اطلاعات تماس فرد
امکان بایگانی موقت پیگیری تماس افراد
امکان ثبت نامحدود هشدار یادآوری به ازای هر تماس، بعنوان مثال یاد آوری اینکه کارشناس چه زمانهایی باید کار کدام مشتری را پیگیری نماید
امکان جستجوی اطلاعات بر اساس فیلتر های از پیش تعریف شده مانند جاری/بایگانی، حضور/عدم حضور مشتری در شرکت، ارجاع شده/ارجاع نشده، اتمام/عدم اتمام پیگیری،…
مدیریت اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی
اشخاص حقیقی : ثبت و نگهداری اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی شامل (نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، شماره تلفن ثابت و همراه،…)
اشخاص حقوقی : ثبت و نگهداری اطلاعات هویتی اشخاص حقوقی(شرکت ها) و اطلاعات هویتی مدیران آنها شامل( نام شرکت، نوع شرکت، شناسه ملی، شماره ثبت، نوع فعالیت، آدرس دفتر مرکزی و شعبات، تلفن ، فکس و نام و نام خانوادگی مدیر شرکت، شماره شناسنامه، شماره ملی، … )
مدیریت مشاوره های ارائه شده توسط تیم مشاوران شرکت
تعیین نوع مشاوره (تلفنی، آنلاین، حضوری، ثبا در محل)
ثبت و نگهداری تعداد نامحدود مشاوره برای یک فرد
ثبت تاریخ و ساعت شروع و پایان مشاوره جهت ارزیابی عملکرد تیم مشاوره
امکان ثبت قرارداد های مرتبط با هر مشاوره (یک مشاوره ممکن است در ارتباط با چند قرارداد باشد)
امکان ثبت وضعیت مشاوره (منجر به قرارداد، مشاوره بعد از قرارداد، عدم عقد قرارداد،… )
امکان تعیین قرارداد های بالقوه (شناسایی قراردادهای آتی مشتری )
امکان ارائه قیمت پیشنهادی به مشاور با توجه به نیازمندی های مشتری
امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلیه فیلد های اطلاعاتی مشاوره
مدیریت قرارداد ها
امکان مشاهده کلیه قراردادهای ثبت شده توسط مدیر شرکت
امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلیه فیلد های اطلاعاتی قرارداد و اطلاعات وابسته
امکان چاپ مجدد قرارداد
امکان چاپ قراردادها در سربرگ رسمی شرکت
امکان درج امضاء مدیر شرکت یا مدیر شعبه در پایین کلیه قرارداد ها
امکان اصلاح اطلاعات قرارداد ها
امکان ثبت اشخاص مرتبط با قرارداد با ذکر نوع ارتباط یا نوع سمت(مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس، سهامدار، منشی، …)
امکان ثبت و مدیریت اسامی پیشنهادی مشتری برای شرکت
امکان مدیریت سهام/سرمایه بصورت (میزان سرمایه، سهام با نام، سهام بی نام، سهام منقول، سهام غیر منقول، سهام نقدی، سهام عادی، سهام ممتاز،…)
مدیریت مالی/حسابداری
کارتابل الکترونیک مالی/حسابداری: مدیریت یکپارچه کلیه اطلاعات و فرآیند های مالی قرارداد
امکان مشاهده صورت وضعیت مالی کلیه قراردادهای مشتریان
امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلیه فیلدهای اطلاعاتی قرارداد و همچنین وضعیت اجرایی و مالی قرارداد
امکان ثبت و مشاهده وضعیت هایی همچون (تسویه شده/نشده، تایید مالی شده/نشده، اجرایی شده/نشده، پیان مالی شده/نشده،…) به تفکیک هر قرارداد
امکان جستجو بر اساس فیلتر های جستجوی از پیش تعریف شده همانند (قراردادهای جدید، قراردادهای نزدیک به سررسید مالی، قراردادها دارای تخفیف، … )
امکان ثبت و مدیریت کلیه تراکنش های مالی مشتری به تفکیک قرارداد
امکان ثبت و مدیریت کلیه تراکنش های مالی با سازمان های ذیربط و موکلین پرونده به تفکیک قرارداد
امکان ثبت مدیریت پیگیری های مالی به تفکیک قرارداد
امکان ثبت و مشاهده تخفیفات به ازای هر قراراداد با ذکر علت تخفیف (فصلی، مشتری خوش حساب، مشتری قدیمی، …)
امکان پردازش و مشاهده مانده قرارداد با کلیلک روی قرارداد
امکان مشاهده مبلغ کل قرارداد های روز جاری و کل مبالغ دریافتی روز جاری و مقایسه آنها
امکان تایید مالی قرارداد و ارجاع اتوماتیک آن به بخش اجرائیات قراردادها
امکان بستن حساب مالی به تفکیک قرارداد
گزارش از فهرست بدهکاران مالی
گزارش از صورت وضعیت مالی کلیه قراردادهای یک مشتری
امکان چاپ فرم رسید وجه نقد
امکان چاپ فرم رسید چک
امکان ثبت سابقه وضعیت چک (برگشت، مرجوع، وصول، … )
مدیریت بایگانی پرونده ها و قراردادها
کارتابل الکترونیک بایگانی : مدیریت یکپارچه کلیه اطلاعات و فرآیند های بایگانی اسناد، قراردادها و پرونده ها
امکان مشاهده کلیه اسناد ثبت شده برای کلیه قرارداد ها با اعمال سطح دسترسی کاربران
امکان ثبت سند به تفکیک قرارداد با ذکر نوع سند
امکان تعیین و اصلاح مکان فیزیک سند در بایگانی فیزیکی و قفسه ای
امکان تعیین تعداد اوراق سند
امکان جستجوی سند بر اساس فیلدهای اطلاعاتی شماره پرونده، شماره قرارداد، شماره سند، نوع سند، آدرس بایگانی، نام مشتری، نام بایگان، وضعیت موجودیت سند، …
امکان نمای و تعیین وضعیت سریع سند (سند مورد نظر در حال حاضر در اختیار کدام پرسنل و به ازای کدام شماره درخواست سند میباشد)
امکان ثبت درخواست سند از بایگانی و تولید کد درخواست جهت پیگیری و جلوگیری از مفقود شدن اسناد
امکان ثبت خروج سند از بایگانی
امکان ثبت بازگشت سند به بایگانی
مدیریت درخواست ها
کارتابل الکترونیک درخواست ها: مدیریت یکپارچه کلیه اطلاعات و فرآیند های درخواست های کاربران
ثبت و گردش درخواست هایی چون درخواست مرخصی ساعتی، درخواست مرخصی روزانه، درخواست خدمات رفاهی، درخواست اضافه کار،…
امکان تایید یا رد درخواست ها توسط سمت های ذیربط
مدیریت پیام (Messaging)
کارتابل الکترونیک پیام : مدیریت یکپارچه پیام های تبادلی بین کاربران سامانه
کارتابل ارسالی جهت نمایش سابقه پیام های ارسال شده به کاربران دیگر
کارتابل دریافتی جهت مشاهده پیام های دریافتی از کاربران دیگر

زیر سیستم اتوماسیون اداری

کارتابل الکترونیک اجرایی : مدیریت یکپارچه کلیه اطلاعات و فرآیند های اجرایی قراردادها و پرونده ها
کارتابل مدیران : امکان مشاهده کلیه قراردادهای منعقد شده در شرکت
کارتابل جدید: این کارتابل ویژه مسئول(مدیر) اجرایی بوده و به محض تایید مالی قرارداد توسط حسابدار، قرارداد به این کارتابل منتقل می گردد.
امکان توزیع و تقسیم پرونده ها بین پرسنل اجرایی شرکت توسط مدیر اجرایی
امکان نظارت مدیر شرکت و همچنین مدیر شعبه بر روند پیشرفت کلیه قراردادها
کارتابل دریافتی جهت دریافت پرونده (قرارداد) از کاربران دیگر و انجام امور محوله
کارتابل ارسالی جهت مشاهده سابقه پرونده های ارجاع داده شده به کاربران دیگر سامانه
امکان ارجاع تکی و دسته ای پرونده ها به کاربران دیگر
امکان ایجاد ساختار بایگانی کارتابل الکترونیک بصورت کاملا پویا (این ابزار به کاربران امکان می دهد اطلاعات موجود در کارتابل الکترونیک خود را ساماندهی کرده و سریع تر به اطلاعات مورد نظر دست یابند)
امکان مشاهده سابقه کلیه ارجاعات انجام شده به تفکیک قرارداد(سابقه گردش کار پرونده)
امکان ثبت و مدیریت گزارش کارهای پرسنل بر روی هر قرارداد
امکان ثبت و مدیریت کارهای انجام شده توسط وکلا بر روی پرونده ها به تفکیک هر پرونده
امکان ثبت و مدیریت پیام های کاری مرتبط با هر قرارداد
امکان ثبت و مدیریت گزارش پیگیری های انجام شده توسط کاربران بخش اجرایی به تفکیک قرارداد
امکان ثبت و مدیریت اطلاعات بدست آمده در روند فرآیند اجرایی قرارداد(بعنوان مثال در قرارداد های از نوع ثبت شرکت، اطلاعاتی همچون شماره ثبت، شناسه ملی شرکت، واحد ثبتی، تاریخ تاسیس، نام شرکت، …)
امکان ثبت و مدیریت وضعیت های مختلف قرارداد در واقع ثبت و تایید مراحل مختلف تکمیل اجرای قرارداد با توجه به نوع آن (بعنوان مثال در قراردادهای از نوع ثبت شرکت وضعیت هایی چون رویت قرارداد، تکمیل مدارک، طراحی موضوع، تنظیم اوراق، ثبت نام اینترنتی، …. ، اتمام فرآیند اجرایی قرارداد)
امکان جستجوی پیشرفته در بین قرارداد ها بر اساس کلیه مقادیر فیلد های وضعیت های قرارداد و اطلاعات فرآیند اجرایی قرارداد
مدیریت بانک نام (نام شرکت، نام برند، … )
امکان ایجاد پایگاه اطلاعاتی از نام های پیشنهادی شرکت و برند توسط پرسنل شرکت
امکان چاپ نام ها در سربرگ رسمی شرکت و ارائه به مشتری
امکان جستجوی پیشرفته در بین اطلاعات نام ها و ارائه سریع چند نام به مشتری

داشبورد مدیریتی

داشبورد گزارشات مدیریتی : شامل نمودارهای اصلی از وضعیت کمی وکیفی قراردادها و همچنین وضعیت قرارداد ها می باشد.
امکان اضافه کردن نمودارهای آماری دیگر به داشبورد مدیریتی

ماژول مدیریت گزارشات پارامتریک

گزارشات آماری و تفصیلی قراردادها بر اساس پارامترهای(شعبه، پرسنل، مشتریان، انواع قراردادها، تاریخ عقد قرارداد، …)
گزارشات آماری و لیستی از مراجعات مشتریان
گزارشات مالی/حسابداری(فهرست مشتریان بدهکار، صورت وضعیت مالی کلیه قراردادهای مشتری و هر قرارداد به تفکیک، چاپ رسید دریافت چک و پول نقد برای مشتری، …)
امکان ذخیره کلیه گزارشات در قالب فایل های PDF، Html، Word، XPS ، Excel و …
امکان ارسال گزارشات آماری در قالب ایمیل و پیام کوتاه برای مدیران شرکت ، بعنوان مثال در پایان هر روز کاری آمار تعداد قرارداد های عقد شده برای مدیران شرکت پیامک می گردد.

لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
چه ساعتی با شما تماس بگیریم
ساعت 08-12 ساعت 12-14 ساعت 14-16 ساعت 16-18